Про проект

Проект “Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС” розпочав роботу  у Києві 11 листопада 2013 року і діятиме до листопада 2017 року. Проект виконується консорціумом на чолі з провідною міжнародною компанією Crown Agents Ltd у співпраці з британськими компаніями BDO LLP та CIPS (Королівський інститут закупівель і постачань).

Діяльність Проекту спрямована на сприяння розвитку міцної та послідовної системи управління державними фінансами шляхом створення всеосяжної та прозорої нормативно-правової бази державних закупівель, ефективної інституційної інфраструктури і системи відповідальної та чесної державної влади. Крім того, команда Проекту зробила внесок у становлення і розвиток системи державної допомоги в Україні.

Технічна допомога, яку надає Проект, передбачає, насамперед, експертні консультації з питань політики, законодавства, інституційної структури, а також проведення навчальних заходів та заходів, направлених на підвищення обізнаності та суспільно-просвітницьких заходів та ініціатив.

Основними бенефіціарами Проекту є Міністерство економічного розвитку та торгівлі (МЕРТ) і Антимонопольний комітет України (АМКУ). Проект також співпрацює з представниками Кабінету Міністрів, Верховної Ради, Міністерства фінансів, Міністерства юстиції, Рахункової палати, Державної фінансової інспекції та з іншими організаціями, що залучаються  до розвитку системи державних закупівель.