Команда

Д-Р ЮДЖИН СТЮАРТ – КЕРІВНИК ПРОЕКТУ

Д-р Юджин Стюарт (ірландець) є досвідченим юристом і державним радником з питань політики, як в Ірландії, так і за кордоном. Він має докторську ступінь у галузі права Белградського університету, ступінь магістра європейського права дублінського University College Dublin, ступінь магістра в галузі державної політики та адміністрування Trinity College Dublin, а також є випускником Ірландського інституту державного управління. Він також має два дипломи аспіранта в галузі міжнародного права прав людини від університету Турку, Фінляндія.

За близько 25 років роботи у Міністерстві економіки Ірландії доктор Стюарт набув професійного досвіду, що охоплює усі області регулювання та розвитку економіки. На початку 1990-х, д-р Стюарт працював у Європейській комісії, в тому числі в сфері політики регулювання конкуренції, де згодом став главою Департаменту з регулювання державної допомоги при Міністерстві економіки Ірландії.

З 1996 року він працював в якості міжнародного юридичного та політичного радника в більш ніж 20 різних країнах. Доктор Стюарт посприяв розвитку системи регулювання державної допомоги в Албанії, Сербії, Чорногорії, Боснії і Герцеговини, Угорщини, Естонії, Словаччини, Словенії, Литви, Хорватії, Болгарії, України, Казахстану, Молдови та Російської Федерації. Він також був керівником групи / заступником керівника групи в багатьох проектах, фінансованих ЄС, у тому числі великих горизонтальних проектів з наближення до законодавства та політик ЄС в Литві, Молдові, Сербії (і Чорногорії) і Казахстані, і в 2011 році був призначений Радником ЄС з державних закупівель молдавського уряду.

Крім того, він брав участь у ряді важливих міжнародних переговорів, у тому числі на рівні Європейського Союзу та ОЕСР щодо державних реформ і міжнародного моніторингу державної допомоги суб’єктам підприємства. Юджин Стюарт також виступав на багатьох міжнародних конференціях, а його статті на теми закону та політики конкуренції, контролю за наданням державної допомоги та субсидій, законодавство про компанії, захист прав споживачів та розвиток промисловості були опубліковані в численних виданнях.

ОЛЕКСАНДР ШАТКОВСЬКИЙ - ЗАСТУПНИК КЕРІВНИКА ПРОЕКТУ

Oleksandr Shatkovsky

Олександр Шатковський (українець) закінчив Київський національний економічний університет зі ступенем магістра в галузі управління та державного регулювання економіки, а також Українську академію зовнішньої торгівлі зі ступенем магістра в галузі міжнародного права.

Олександр має значний досвід у державній службі, так як він працював на посадах директора Департаменту регулювання державних закупівель у Міністерстві економіки та начальника юридичного відділу в Державній адміністрації телерадіомовлення. Він також навчався в урядових установах в декількох країнах ЄС, Японії, Індії, Навчальному центрі МОП та Світовому банку в Турині, Італія.

З 2008 року Олександр Шатковський працює в якості експерта із закупівель та тренера, зокрема, в міжнародних проектах, що фінансуються ЄС, ЄБРР і Світовим банком.

СТІІН БРУУН-НІЛЬСЕН – СТАРШИЙ ЕКСПЕРТ З ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Steen Bruun-NielsenСтін Бруун-Нільсен (датчанин) – адвокат з більш ніж 30-річним досвідом вирішення різних правових аспектів, особливо пов’язаних з нормами ЄС та іншими нормами міжнародного права. Його професійний досвід включає численні законодавчі проекти та участь у міжнародних робочих групах в якості представника датського уряду. Крім того, він працював як ад’юнкт-професор права і в якості юридичного радника в приватному секторі.

З 1995 року Стін Бруун-Нільсен працював незалежним юридичним консультантом, зокрема, в Центральній та Східній Європі, де розробляв рекомендації щодо національного законодавства в різних областях (торгові бар’єри, державні закупівлі, проблеми екології), проводив юридичну експертизу та оцінку конкретних тендерних процедур і контрактів, особливо в сферах водопостачання і відходів, відповідав за розвиток правових структур і конкурсної документації проектів та надавав допомогу у тендерних процедурах для інфраструктурних проектів у різних секторах (в тому числі, управлінні відходами, водопостачанні та розвитку туризму). Пан Бруун-Нільсен був залучений до розробки стратегій наближення законодавства, написання законів та розвитку правового поля в цілому.

ЕББІ СЕМПЛ - СТАРШИЙ ЕКСПЕРТ З ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Abby SempleЕббі Семпл, LL.B. (Ірландія) майже десять років працює консультантом з питань державних закупівель. Вона координувала проведення складних тендерів за дорученням клієнтів з державного сектора в Ірландії і Великобританії. Еббі також працювала над розробкою закону про закупівлі, створенням керівництва і закупівельної політики на рівні ЄС і в Німеччині, Данії, Бельгії, Нідерландах, Румунії, Іспанії, Швейцарії та США. Еббі має вищу юридичну освіту, яку вона здобула в коледжі Трініті в Дубліні і післядипломну освіту в області державних закупівель з Інституту державного управління.

Сфера її експертизи включає питання, які стосуються директив ЄС про закупівлі, а також «зелені» і соціально відповідальні закупівлі, електронні закупівлі, рамкові угоди і вартість життєвого циклу товару. Еббі розробляла критерії, тендерну документацію, керівництва і навчальні матеріали за дорученням органів влади на місцевому, національному та міжнародному рівнях, в тому числі Агентства з охорони навколишнього середовища Ірландії, Європейської комісії та Міністерства енергетики США.

Еббі пише тематичні статті, виступає з доповідями та навчальними лекціями з питань закупівель по всій Європі і в світі. Вона є автором однієї з перших книг, присвяченій новим Директивам ЄС з питань закупівель (A Practical Guide to Public Procurement), що була опублікована Oxford University Press в 2015 році.

Еббі є членом Асоціації юристів з питань закупівель та Асоціації університету сучасних європейських досліджень (UACES).

ДІАНА ГАНЧАК – ЕКСПЕРТ З ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Diana HanchakДіана Ганчак (Україна) закінчила Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченка, Інститут міжнародних відносин, зі ступенем магістра в галузі міжнародного приватного права.

Пані Ганчак має 10-річний досвід роботи в області приватного права, інвестиційного права і супроводу судових процесів. Вона працювала штатним юристом у кількох міжнародних компаніях, в тому числі у Vienna Insurance Group в Україні, де серед її обов’язків було складання документів, підготовка тендерної документації та інвестиційних угод, юридичні консультації та юридична експертиза.

З 2014 до 2016 року пані Ганчак працювала юристом з питань інвестиційного права, земельного і будівельного права та підтримки стартапів, в великих міжнародних холдингах в Дубаї, ОАЕ.

Діана Ганчак брала активну участь в міжнародних фінансових форумах, семінарах і конференціях, організованих для представників Моторного (транспортного) страхового бюро України, Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України, Антимонопольного комітету України, а також Ліги страховиків України.

 ОКСАНА CАПІГА – СПЕЦІАЛІСТ ЗІ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ

Oksana Sapiga

Оксана Сапіга (Україна) закінчила Міжнародний християнський університет (2006), українську філію Міжнародного християнського університету у Відні, з дипломом Бакалавра з маркетингу. У 2003 році Оксана була нагороджена стипендією за її успіхи в навчанні. Додатково, Оксана навчалась на тренінгах та професійних курсах в галузі зв’язків з громадськістю, корпоративних комунікацій, цифрових медіа та мистецтва.

Пані Сапіга розпочала свою кар’єру у 2005 році в Ogilvy & Mather, міжнародному рекламному агентстві з головним офісом в Лондоні, Великобританія. За наступні 8 років Оксана здобула та розвинула професійне розуміння зв’язків і відносин з громадськістю. У 2007 році вона перейшла на посаду менеджера з комунікацій в Ogilvy & Mather. Її робота в просуванні компанії в 2008 – 2013 сприяла значному росту її репутації – Ogilvy & Mather було визнано Рекламним агентством року в Україні протягом кількох років поспіль.

У 2010 Оксана розширила сферу своєї діяльності в Ogilvy & Mather, додатково прийнявши на себе обов’язки менеджера з розвитку бізнесу в Компанії. На цій посаді Оксана поповнила портфель клієнтів Ogilvy & Mather такими компаніями як Рошен, Світоч (Nestle), System Capital Management та ін.

З вересня 2013 пані Сапіга працює в якості незалежного експерта зі зв’язків з громадськістю.

 АННА СТЮАРТ – ОФІС-МЕНЕДЖЕР

Anna Styuart

Анна Стюарт (громадянка Росії) закінчила юридичний факультет Петрозаводського державного університету, Росія. Анна працювала юристом у московській юридичній фірмі до 2001 року. Тоді вона отримала диплом в області державної політики та державних досліджень при уряді Республіки Карелія та диплом з міжнародного права в галузі прав людини в Академії прав людини в Турку, Фінляндія, а також пройшла тренінги із Конкурентного права у Центрі політичних і правових консультацій в Сербії і Чорногорії та у Школі конкурентного права і політики в Сараєво, Боснія і Герцеговина.

Згодом Анна працювала в міжнародних донорських проектах (USAID, EuropeAid та ООН) в Сербії, Чорногорії, Казахстані, Боснії і Герцеговині, Молдові, Україні та Росії.  Її обов’язки охоплювали правові та політичні консультації, питання державної політики в контексті правових реформ, ініціатив в галузі розвитку, політики громадянського суспільства, культурного співробітництва та економічних реформ.

КОЛИШНІ ЧЛЕНИ КОМАНДИ ПРОЕКТУ

ВАЛЕНТИН ДЕРЕВЯНКІН 

Валентин Деревянкін (Україна) працював заступником керівника даного проекту до середини 2016 року. Валентин має дипломи в галузі лінгвістики та права. Досвід роботи в державному секторі він отримав працюючи в Міністерстві закордонних справ, Фонді державного майна та Антимонопольному комітеті України.

Починаючи з 1997 року Валентин був переважно залучений до роботи в проектах міжнародної технічної допомоги для України і країн СНД. Він працював старшим експертом з питань торгівлі, енергетичного права, корпоративного управління та конкурентної політики, а також заступником керівника, в декількох проектах, що фінансувались ЄС (UEPLAC, INOGATE) і ЄБРР.

СІГІТАС ЦЕМНОЛОНСКІС 

Сігітас Цемнолонскіс (Литва) працював старшим експертом з питань державної допомоги до середини 2016 року. Має вчений ступінь в області економіки і з 1997 по 2013 рік він працював в Раді з конкуренції Литовської Республіки, в тому числі в якості глави Відділу державної допомоги Ради і в якості члена Ради.

Сігітас Цемнолонскіс взяв активну участь у різних міжнародних проектах. З 1999 до 2004 року він працював в якості координатора компонента в сфері державної допомоги для декількох проектів PHARE. Протягом 2011 – 2013 він працював експертом в проекті ЄС “Приведення у виконання законодавства Вірменії про конкуренцію та державну допомогу”, метою якого було підвищення рівня  обізнаності посадових осіб Вірменії щодо законодавства в області державної допомоги.

З 2013 року пан Цемнолонскіс працює в якості незалежного консультанта з питань застосування правил ЄС в області державної допомоги у Вірменії, Україні та Албанії.

АНАСТАСІЯ КАЛІНА 

Анастасія Калина (Україна) працювала в проекті до середини 2016 року в якості експерта з питань державних закупівель. Вона має диплом спеціаліста з Правознавства (з відзнакою) Національної юридичної академії України імені Ярослава Мудрого та диплом Магістра з Права у галузі міжнародного співробітництва у боротьбі проти транснаціональної економічної організованої злочинності в університетах Терамо (Італія), Севілья (Іспанія), Прага (Чехія) та Академії поліції «A.I. Cuza» в Бухаресті (Румунія).

До переходу в приватну практику Анастасія Калина працювала у Верховній Раді України – спочатку в якості асистента Начальника Відділу зв’язків з органами правосуддя, а потім в якості радника народного депутата – де Анастасія приймала участь у розробці пакету антикорупційних законів після ратифікації Україною Конвенції ООН проти корупції. Декілька останніх років Анастасія працювала в міжнародних організаціях за кордоном. А саме, у Департаменті боротьби з корупцією та економічною злочинністю в Організації Об’єднаних Націй (Відень, Австрія) та юристом в Міжнародному кримінальному суді (Гаага, Нідерланди).

Пані Каліна є членом Київської міської колегії адвокатів.

ЯНА РОГІНСЬКА

Яна Рогінська (українка) працювала в Проекті до березня 2017. Вона закінчила Національну юридичну академію України ім. Ярослава Мудрого  з дипломом «Магістра права», Естонську школу дипломатії в Таллінні та Коледж Європи зі ступенем Магістра в галузі права внутрішнього ринку ЄС.

Пані Рогінська розпочала свою кар’єру в Державному департаменті з питань адаптації законодавства при Міністерстві юстиції України як спеціаліст з державної допомоги, державних закупівель, конкуренції і корпоративного права. Протягом 2012 – 2013, пані Рогінська працювала над правовими дослідженнями для Комітету з питань внутрішнього ринку та захисту прав споживачів у Департаменті економічної та наукової політики Європейського парламенту. У 2013 році вона стала співзасновником і директором науково-дослідного Інституту дослідження адаптації законодавства – некомерційної науково-дослідницької організації, що спрямована на удосконалення процесу створення та ухвалення політичних рішень в Україні шляхом проведення наукових досліджень та аналізу.

ЖАННА БОЙКО

Жанна Бойко була адміністративним асистентом команди Проекту. Вона закінчила Київський слов’янський університет в 2006 році з дипломом в галузі міжнародних відносин. Пані Бойко отримала десятирічний професійний досвід в адміністративній та фінансовій сфері, працюючи помічником бухгалтера і директора в американських християнських НГО в Буффало, штат Нью-Йорк, США і в Вифлиємі на Палестинській території.

Після повернення в Україну пані Бойко працювала адміністративним помічником у приватному секторі протягом п’яти років в одній з провідних фірм з управління товарами, яка займалася закупівлею, маркетингом, продажем зернових та олійних культур на міжнародний ринок.

ІНШІ ЕКСПЕРТИ

КАТЕРИНА ВЕЛІЧКОВА

Катерина Велічкова (Болгарія) має великий міжнародний досвід роботи в якості консультанта з підготовки кадрів та розвитку компетенцій в області державних закупівель, а також з питань адміністративних процедур, оцінки адміністративного тягаря і адміністративного впливу. Катерина має диплом в галузі державного управління і адміністративного права і диплом в галузі культури. Вона є суддею Виконавчого агентства ЄС з питань освіти, аудіовізуальних засобів та культури і тренером з судочинства в Європейському Суді з прав людини.

Завданням пані Велічкової в проекті було поширення передового міжнародного досвіду в галузі підготовки та сертифікації спеціалістів в системі державних закупівель.

ПІТЕР ГЬОРТЛЕР

Пітер (Данія) – кваліфікований юрист з більше як 25-річним досвідом в приватній сфері, в сфері державного управління та судової адміністрації. Він спеціалізується в галузі права Європейського Союзу, міжнародного публічного і міжнародного приватного права; зокрема в питаннях конкурентного права, кримінального права, права в сфері охорони навколишнього середовища, прав людини, інтелектуальної власності, державних закупівель та державної допомоги. Пітер працював в якості прокурора, судді Високого суду та в якості радника Голови Європейського суду, брав участь в розробці проекту реформи судової та прокурорської систем Литви, Македонії та Румунії. Наразі Пітер працює директором Lexnet, керівником програми в Ризькій вищій школі права, адвокатом в Grayston & Company і консультантом в KYED & Jybæk.

У серпні-вересні 2014 Пітер працював в проекті в якості старшого експерта з державних закупівель; його завданням було проведення оцінки ефективності роботи відділу розгляду скарг в сфері державних закупівель.

АЛАН ДЖОНСОН

Алан Джонсон (Великобританія) має більш ніж 25-річний досвід роботи в якості старшого менеджера і радника в приватному і державному секторах у Великобританії і на міжнародному рівні (Гонконг, Росія, Південна Африка і Східна/ Південно-Східна Європа). Основні напрямки його спеціалізації включають організаційний  розвиток, управління ефективністю, управління людськими ресурсами, зміцнення інституційного потенціалу, державне управління та реформування державної служби.

У державному секторі, Алан сприяв підготовці ряду країн до вступу в ЄС шляхом зміцнення нормативно-правової бази, створення нових і зміцнення існуючих державних інститутів, зміцнення існуючих або розробку і впровадження нових практик і процедур. Він також надавав консультаційну підтримку з питань організаційного розвитку та підвищення ефективності операційної діяльності в самих різних галузях промисловості, включаючи збройні сили Великобританії, постачальників авіаційного електронного обладнання, в харчовій, гірничодобувній та фармацевтичній галузях, в сфері охорони здоров’я, готельного бізнесу, у видавничій справі, роздрібній торгівлі.

В 2014 році Алан допомагав команді проекту розробити пропозиції для АМКУ щодо функцій Комітету в якості регулятора державної допомоги.

ХАЙНРІХ ХЬОЛЦЛЕР

Хайнріх Хьолцлер (Німеччина) має докторський ступінь у галузі економіки і більш ніж 40-річний досвід роботи в сфері конкурентного права, державної допомоги, державних закупівель та економіки. Також, починаючи з 1996 року, пан Хьолцлер працював в якості керівника проектів технічної допомоги в різних сферах. Він є автором низки книг і статей з міжнародної конкуренції, а також політики та права у сфері державної допомоги.

В  проекті доктор Хьолцлер працював над вивченням найкращих практик та методик щодо виявлення і попередження випадків змов при проведенні державних закупівель. Він також координував проведення Дослідження державної допомоги підприємствам в Україні (опубліковано в березні 2015 року) і розробив Програму з регулювання державної допомоги.

ЕЛЛА ЛІБАНОВА

Елла Лібанова (Україна) – доктор економічних наук, директор Інституту демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи Національної академії наук України, академік Національної академії наук України, член Міжнародного союзу з вивчення проблем народонаселення і член-кореспондент Академії економічних наук України. Доктор Лібанова досліджувала заходи державної підтримки регіонального розвитку, галузей суднобудування і цивільної авіації для Дослідження державної підтримки підприємств в Україні, яке проводив Проект.

ТЕТЯНА ЄФИМЕНКО

Тетяна Єфименко (Україна) – доктор економічних наук, член Національної академії наук України, сертифікований аудитор, автор численних публікацій з податкової політики і державних фінансів. Пані Єфименко є президентом Академії фінансового управління при Міністерстві фінансів України. В рамках Дослідження Проектом державної підтримки підприємств в Україні, пані Єфименко працювала над розділом про податкові пільги і підтримку енергетики та вугільної промисловості.

ЯРОСЛАВ КОТЛЯРЕВСЬКИЙ

Ярослав Котляревський (Україна) має докторський ступінь у галузі економіки і є членом Академії інженерних наук України і керівником Аспірантури Інституту Академії фінансового управління при Міністерстві фінансів України. Для Дослідження Проектом державної підтримки підприємств в Україні Доктор Котляревський підготував розділ про надання допомоги на відновлення платоспроможності та реструктуризацію суб’єктів господарювання у скрутному становищі.

СВІТЛАНА ТАРАН

Світлана Таран (Україна) – економіст і аналітик Інституту стратегічних досліджень “Нова Україна”. Світлана також консультує міжнародні проекти технічної допомоги в Україні та є автором численних публікацій про вільну торгівлю, економічну політику ЄС, законодавство та політику в сфері державної допомоги. Для Дослідження Проектом державної підтримки підприємств в Україні пані Таран підготувала матеріал про металургійний сектор, а також допомагала Проекту в роботі над деякими аспектами Програми з регулювання державної допомоги.

ДЕНИС ЧЕРНІКОВ

Денис Черніков (Україна) – економіст з великим досвідом у сфері державного управління, а саме: державної політики, державних фінансів, а також європейської інтеграції. Пан Черніков також опублікував кілька статей, присвячених питанню політики та законодавства в сфері державної допомоги. Пан Черніков підготував матеріал про державну підтримку культури і спорту, що включений до Дослідження Проектом державної підтримки підприємств в Україні.

ЕДЛІРА БАРАЙ

Едліра Барай (Албанія) раніше працювала в якості директора Департаменту державної допомоги, де відповідала за управління адміністративними, правовими та інституційними структурами в Албанії. Вона має докторський ступінь у галузі хімії та опублікувала кілька наукових робіт. Досвід пані Барай також включає проведення навчальних семінарів та презентацій з питань конкуренції, державної допомоги та регуляторних питань.

СЕРГІЙ ЯРЕМЕНКО

Сергій Яременко (Україна) – економіст та інженер з великим досвідом у сфері державного управління. Його головною спеціалізацією є сфера публічних закупівель. Пан Яременко опублікував понад 10 статей з різних питань державних закупівель в спеціалізованих виданнях України. В Проекті пан Яременко взяв на себе провідну роль у підготовці практичного коментаря до законодавства про державні закупівлі.

БЬОРҐ САМЮЕЛЬСЕН

Бьорґ Кроґ Самюельсен (Данія/ Фарерські острови) працює в сфері електронного урядування в Данії і ЄС. Він є експертом з електронної архівації даних, управління контентом і базами даних в сфері електронного бізнесу, державних закупівель і державного управління, а також в області державних веб-послуг для громадян і бізнесу. Бьорґ працював в проектах «Європейська Ініціатива по Стандартизації електронного підпису» (EESSI) і «Трансграничний обмін даними між країнами» (всередині і за межами ЄС).

В Проекті Бьорґ працював над розробленням пілотних процедур для встановлення відповідності між українською закупівельною номенклатурою і Єдиним Закупівельним Словником ЄС.

СВЯТОСЛАВ ЖЛУКТЕНКО

Святослав Жлуктенко – незалежний консультант в області державних закупівель, електронної комерції, електронного навчання, R&D, Інформаційних Технологій. Зокрема, Святослав розробив показники ефективності державних закупівель, а також технології для електронних документів для використання під час е-аукціон. Він також консультував Міністерство економічного розвитку і торгівлі щодо офіційного порталу державних закупівель (www.tender.me.gov.ua), а також розробив сховища даних і програмне забезпечення для порталу.

ГОЦЕ АРМЕНСКІ

Гоце Арменскі (Македонія) має докторський ступінь у галузі інформаційних технологій і є членом Торгово-промислової палати. Він має більш ніж десятирічний досвід в області дизайну і розробки електронних систем державних закупівель та архітектури програмного забезпечення. Доктор Арменскі поєднує консультативну роботу в проектах технічної допомоги з роботою на посаді молодшого професора в Інституті інформатики Святих Кирила і Мефодія в Македонії.

МЕТЬЮ БРАУН

Метью Браун (Великобританія) набув значного професійного досвіду, працюючи в якості консультанта проектів Twinning в країнах, що були або є кандидатами до вступу в ЄС: Молдова, Албанія і Польща. Пан Браун працював у Департаменті міжнародного розвитку Великобританії в Європейській комісії, в Світовому банку в області розвитку потенціалу, а також проводив навчальні заходи для урядовців.

ГРЕМ ФАЙВАШ

Пан Файваш (Великобританія) є старшим консультантом з IT технологій в компанії Crown Agents. Він має великий досвід в розробці електронних рішень для митних та податкових систем, а також систем бухгалтерського обліку та закупівель (у тому числі електронних закупівель) для державних відомств і організацій державного сектора в Індії, Тунісі , Дубаї, Пакистані, Джерсі, Йорданії, Болгарії, Танзанії, Замбії, Гайані, Гані, на Острові Мен, в Мозамбіку, Уганді і Латвії.

Грем допоміг Проекту розробити пропозицію до стратегії розвитку електронних закупівель в Україні.

ДАНА МІТЕА

Дана (Румунія) працює в Австрійському Агентстві державних закупівель, де вона надає юридичні консультації з питань процедур закупівель та реалізації нових директив щодо закупівель в Австрії. Вона спеціалізується на централізованих системах закупівель та діяльності центральних закупівельних органів в державах-членах ЄС. Дана взяла активну участь в розробці законодавства ЄС про державні закупівлі.

Працюючи в Проекті, Дана підготувала ряд рекомендацій та надала подальшу консультативну підтримку МЕРТ щодо створення Централізованого закупівельного органу в Україні.

ПОЛ БЕЙКЕР

Пол Бейкер (Великобританія) є консультантом з економічних питань та з питань державної політики в сферах конкурентоспроможності, торгівлі, інвестиційної діяльності та промисловості . Пол працював в Європейській комісії, в тому числі над Звітом Комісії про конкурентоспроможність у 2015 році. Він також був головним автором документа на тему «Стала політика конкурентоспроможності в галузі промисловості: контекст, виклики та майбутні напрямки» і документа «Промислова політика ЄС: контекст, основі питання і ключові поняття» для Міністерства економіки Валлонського регіону в Бельгії. В рамках Проекту Пол надавав консультації щодо подальшої допомоги з боку ЄС в області державної допомоги в Україні.

АНДРІЙ МАРУСОВ

Андрій Марусов був одним із перших українських журналістів-розслідувачів корупції у державних закупівлях.  Наразі Андрій є членом Національної ради з питань антикорупційної політики при Президентові України та Ради громадського контролю при Національному антикорупційному бюро України.

ХРИСТИНА ГУЦАЛОВА

Більше 10 років досвіду у сфері комунікацій та управління проектами. Досвід роботи у комерційних електронних закупівлях, а також  - більше року – в якості волонтера в проекті ProZorro. Основна сфера компетенції в проекті: співпраця з державними органами, громадськістю та ЗМІ.

АННА ПОВОЛОКІНА

Юрист-міжнародник за освітою з більш як семирічним  досвідом роботи в державних  і недержавних структурах, серед яких Мінекології України, Чорноморнафтогаз, Укрспирт та ін. Свою кар’єру розпочинала як провідний спеціаліст відділу нормативно-правового забезпечення одного з ЦОВВ, сьогодні є кваліфікованим спеціалістом в галузі договірного права та публічних закупівель.

В Проекті займалася юридичним супроводом  створення першої Централізованої закупівельної організації в Україні, як нового органу, та напрацюванням правової основи її функціонування, розробкою тендерної документації та примірних договорів з урахуванням особливостей ЦЗО. За час роботи підготувала ряд рекомендацій  щодо вдосконалення нормативно-правової бази функціонування централізованих закупівельних організацій в Україні.